ZING JE GEZOND!

Zingen is gezond! Toch lijkt het wel of er minder wordt gezongen dan vroeger. Dat is jammer, want zingen heeft veel positieve effecten. Als u samen aan het zingen bent, voelt u zich beter, aldus neuropsycholoog Erik Scherder, die een boek schreef over hersenen en muziek. Mensen die in een koor zingen hebben minder depressieve klachten. Ze genieten meer en zijn meer tevreden met hun leven. Hebt u altijd al willen zingen in een koor maar nooit gedurfd? Of zong u vroeger in een koor, bent u met pensioen en zou u weer willen beginnen? Stap dan nu over uw onzekerheid heen en sluit u aan bij het Groesbeeks Gemengd Koor, het gezelligste ouderenkoor van de regio. Na twee succesvolle kerstconcerten, tevens de afscheidsconcerten van onze dirigent Emiel Hoefnagel, begint het GGK enthousiast aan het komende lenteprogramma o.l.v. dirigent Frans Coerwinkel. Dus kom uit je stoel, draai een maandagavond mee in De Mallemolen in Groesbeek van 20.00 u tot 22.00 u, en laat je verrassen door wat muziek met je doet! Van harte welkom!

Meld je belangstelling en komst met opgave van datum vóóraf door onderstaande gegevens in te vullen, zodat wij op jouw komst zijn voorbereid.

Groesbeeks Gemengd Koor (GGK) Repetitieadres

www.groesbeeksgemengdkoor.nl                       Dorpshuis De Mallemolen 024-3976360

info@groesbeeksgemengdkoor.nl                       Kloosterstraat 11, 6562 AT Groesbeek

06-23757241                                                               info@dorpshuisdemallemolen.nl